מרק אפונה
אחד המרקים הכי מזינים שאפשר להכין בחודשי החורף לחיזוק המערכת החיסונית. האפונה עשירה בחלבון, נוגדי חמצון וויטמינים ומינרלים. אני ממליצה לטחון ולהגיש גם לקטנטנים שלכם שיקבלו כמות נכבדת של ויטמין A המסייע להתפתחות העצמות וצמיחת השיניים.

רכיבים:
בצל גדול חתוך לקוביות - מטגנים בכף שמן זית
3 כוסות אפונה קפואה (סנפרוסט)
2-3 שיני שום
כפית כמון
כפית כורכום
חצי כפית פלפל לבן
חצי כפית פלפל שחור טחון
2 כפיות מלח הימלאיה

הכנה:

מטגנים את הבצל, מוסיפים את האפונה, מערבבים ומכסים במים (4-5 כוסות). מרתיחים כחצי שעה ואז מוסיפים את השום והתבלינים. מבשלים עוד חצי שעה. אפשר לטחון או לאכול ככה. 

בתאבון ולבריאות!

 חורף

 

 

 

эмулятор игрового автомата crazy monkey бесплатноооо полигонсупермаркет лобановский класс жигуль 12
קבעו עוד היום פגישת אבחון מלאה
שם

אנא הזינו שם
דוא"ל

אנא הזינו כתובת מייל חוקית
טלפון

אנא הזינו מספר טלפון מלא כולל קידומת
קבעו עוד היום פגישת אבחון מלאה
שם

אנא הזינו שם
דוא"ל

אנא הזינו כתובת מייל חוקית
טלפון

אנא הזינו מספר טלפון מלא כולל קידומת